torsdag 11 augusti 2011

Ville bara skriva att.....

....jag verkligen är skitless på att vara sjuk !

Less på att inget funkar som det ska
Less på att vara osynkad med andra händelser som sker i livet här och nu
Less på att inte känna igen mig själv
Less på tröttheten
Less på att tacka nej till inviter

Och jäkligt less på att:

vara hårlös
tappa fransar
och.......sova ensam i sängen !!!!

" När i livet är det ok att ha cancer??"

ALDRIG
A L D R I G
A  L  D  R  I  G
A   L   D   R   I   G
A    L    D    R    I    G
A     L     D     R     I     G

5 kommentarer:

  1. Och jag vill bara säga att jag instämmer helt och hållet!

    Kram från Helena

    SvaraRadera
  2. Japp..... fuck cancer. Det är iof fortfarande lika trist att sova själv, men jag kan inte skylla på cancern längre, det är ett plus, och där är du också snart!
    Varma kramar från Vällingby!

    SvaraRadera
  3. Jaaaa det är skit

    men snart kommer ljusningen.

    För alltid!

    SvaraRadera
  4. Karin, helt rätt ord för detta, kram kram

    Helena D, vi är nog mpnga som tycker samma sak, både vi som blivit drabbade och de som finns i vår närhet. kram till dig..

    Ida, skickar kramar tillbaka från Edsgården, förhoppningsvis så får vi lite sängvärme i vinter :)

    Helena, ja, snart kommer den, längtar och gruvar mig inför nästa måndag men en gång till ska man väl orka med. KRAM

    SvaraRadera